Anticimex besök

Så... *pust* nu har Anitcimex varit här! ...*hehe* Nu ska råttorna, med en meter mellan ögonen, dö en långsam plågsam och utdragen död! *wuhahaha*

Ja, i morse när älsklingen och jag satt och gick igenom dagen talade jag om att "är du hemma när Anticimex kommer talar du om att vi har råttinvasion och att det låter HELA tiden! Tala om att du hör dom äta upp varenda yttervägg och elledningar och ja, allt" men älsklingen talade om att var det så jag ville ha det fick jag tala själv, han har ju tydligen bara hört lite pytteskrap 10 sekunder en kväll (säger han nu ja, efter att ha fått igång mig på alla cylindrar)! :-)

Hur som helst, Anticimex har varit här, och killen informerade att det med största sannorlikhet är mus, i singular, och att han visst kunde sätta ut EN mus-gifts-fälla under husgrunden om det skulle kännas bättre...... *såg lite lugnare ut, men forsatte med puppyeyes och småtårar i ögonlockskanten* ... och det slutade med att han ställt ut FEM fällor laddade med gift som kan ta dö på en hel råttarmé. Jag är lugnare nu! *ler*

Jag frågade om det var gift som de blir törstiga av?
- Nä, det är blodförtunnande, så de blöder till döds invärtes.
- Jaha...är det plågsamt?
*tystnad*
- Vad vill du att jag ska svara? *asgarv*

Vi kom överens om att de dör väldigt plågsamt! *haha* Och att det är rätt åt dom... Fast de kan lukta efter de dött, men det slutar efter 2-3 veckor, så det är bara att stå ut! *jaha*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...ja du är välkommen, synd bara att du åkte vilse...hihi! Jag bor ca 8 mil norr om Karlskoga i en lite håla som heter kopparberg :)

Hoppas att ni blir av med råttorna!

2008-04-10 @ 19:52:08
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Glömde att skriva att jag har gjort "mitt 1-2-3" Finns under kategorin Utmaningar

2008-04-10 @ 20:51:23
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0