Avklarat

Har klarat av besöket på banken och resebyrån idag så nu är biljetterna bokade och betalda! =D

När jag var på banken skulle jag sätta in 33000 till mitt Visa-kortsknutna konto för att betala biljetterna med och den underbara damen på banken slant lite på tangenterna och förde in 3,3 miljoner kronor. Tyvärr upptäckte hon det 34 sekunder senare, men jag har varit miljonär i 34 sekunder av mitt liv! :-)

I'm digging my kontoutdrag "Sedlar +3 300 000" står det... hur många glider runt med såna sedlar på fickan?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, kikade in...

Oj, 3,3 miljoner hade ju inte varit fel... :)

2008-04-07 @ 21:22:43
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Ritha

Åh, fy. Kändes det anorlunda??
Fisigt att hon upptäckte det... Men, nån hade kommit på det förr eller senare... Och iof ni kunde ju rymt till USA eller nåt... haha.

2008-04-07 @ 22:24:24
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0