Fotokurs igår

Igår när vi var på fotokurs pratade vi mycket porträttfotografering och vi fick i "läxa" till nästa vecka att ta 5 stycken porträttbilder och 5 stycken bilder på våren... hela kvällen igår och under dagen idag har jag tänkt och spånat på vad man kan ta för bilder, hur man kan komponera ihop dem och på vem man ska ta dom....

Gå ut i naturen nu och kolla på alla detaljer, och upptäck hur underbart det är just nu! Skuggorna som grenar avger, alla små livstecken i form av små blommor som dyker upp bland torkat gräs, den underbart blå himmel som är så typisk för våren! Jättehärligt!

Jag lovar att det kommer att bli fler än 10 bilder tagna med kameran denna vecka... sen blir det väl svårt att välja VILKA bilder man ska ha med! :-) Men det är ett senare problem!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Åh går du en fotokurs, det lät intressant. Att fota är så otroligt roligt och det är sällan man kan se mej utan min Nikon hängande runt halsen.

Ser fram emot att se dina bilder. =)

2008-04-05 @ 06:07:26
URL: http://gitsie78.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0