Hallå....

Hallå i etern.... det verkar sig till att fungera med bloggandet nu igen... det har varit rejält tyst i allas bloggar under tiden som bytet av bloggplattform, som sen inte blev något byte, har fortgått! *suck*  Hoppas verkligen att de får till alla trådar som ska knytas ihop och att det blir ett fungerande byte i framtiden, men jag VET att teknik inte är att leka med och det är inte roligt att vara "Ansiktet utåt" när det ska till förändringar! Min tid på Tele2's kundtjänst har om inte annat gett mig förståelse för den inveckade teknikens förmåga att driva människor till vansinne! :-) *det SKA funka nu... varför gör det inte det????*

Återkommer senare.... *om inte bloggen lägger av igen vill säga! ;-)*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0