Jäsp och ångest...

Nu är jag trött.. och har huvudvärk! Ingen bra kombination.... kan det ha att göra med att jag har tillbringat en halv evighet framför datorn och anmält dagar till Försäkringskassan... hoppas verkligen att det blir rätt denna gång! Hur som helst så är det gjort nu - YES!

Sen har jag ångest... jag har ju läxa till torsdag att ta vårbilder och porträtt - och än så länge har inte vädret varit medgörligt så jag har inte lyckats ta några bilder... eller ja, om sanningen ska fram så har jag varit ute och fotat - i helgen - men jag är inte tillräckligt nöjd med bilderna så det får bli mera fota innan torsdag.. och det är här ångesten kommer in.... tänk om det inte blir "bra väder" en endaste gång innan torsdag? *suck* Och nej - har inte tagit porträtt heller... och det kan man göra inne utan bra väder - så jag skyller väl bara på vädret för att jag  inte har något annat att skylla på... *hehe*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0