Lördagsnöje...

Barnen är hos kompisar, Joline står ute i vagnen och sover, älsklingen är på jobbet... det är lungt... jag skulle kunna sätta mig i soffan med en god bok och mysa under en filt..... :-)

Hur kommer det sig att just i denna stund piper tvättmaskinen för att den är färdig, disken rasar i backen i köket, jag tar mig inte fram till soffan pga. alla leksaker på golvet och på almanackan lyser dagens datum med feta hånflinande siffror och bara skriker att det är dags att betala räkningar....

Ja, jag tar väl tillfället i akt och röjer, hänger tvätt, diskar och betalar räkningar via internetbanken.... mysa och vila kan man väl göra när man blir gamal!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0