Studiebesök...

Idag på eftermiddagen har jag varit med Natalie till skolan på studiebesök! Det var intressant - minst sagt... Jag är glad att jag inte går i skolan längre, glad att jag inte är fröken men mest av allt glad för att alla barn "får samma sorts utbildning"... annars skulle jag skrika högt av avsky och byta skola genast! Var det så ostrukturerat när en annan gick i skolan - knappast! Nä, jag ska banne mig inte beklaga mig, för jag tänker inte göra något åt det... men man kan bli mörkrädd för mindre!

Under de 2 timmar som jag var där blev Natalie kallad Jessica 3 gånger av sin fröken... Den damen hade mig (Jessica) som dagisbarn för många herrans år sedan, och hon har vid något tillfälle talat om att hon har svårt att "skilja oss åt".... det roligaste är dock att Natalie glatt svarar när förken säger Jessica till henne, snacka om att vara flexibel...

Natalie vill att jag följer med på torsdag igen... och äter i matsalen.... jag har dock ingen aning om hur man skulle klara av att äta utan att få magsår i en miljö som den som var i klassen.... tacka vet jag lugnet som är vid vårt matsalsbord med en sur 7 åring, en 4 åring som vägrar att sitta still och en 9 månaders baby som precis lärt sig säga "Aj-aj" ljudligt och högt! *ahhh* :-)

Föresten var älsklingen med Jonatan1½ timme i morse till dagis.. han kunde tänka sig att vara med en vecka... men sen fick det räcka sade han.... :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0