Uppdatering

Stryka, plocka iordning i tvättstugan, stoppa in en tvättmaskin, anmäla dagar till Försäkringskassan - både på mig och älsklingen, plocka i köket, tömma garaget på bil och grejor och sopa där inne - det ligger fullt av fågelfrön på golvet och det kanske drar till sig råttor, vad vet jag?, dammsuga uppe... och nere med för den delen, blåsa håret och sminka mig, rensa bland barnens vantar och se om jag kan hitta par... just nu är det bara en av varje, dra ett drag med trasan på toan nere, bestämma hotellrum i New York, åka till resebyrån och betala biljetterna....

Gud jag hann ju lite idag, faktiskt..... :-) och älsklingen står nere och stryker så jag ska gå ner och hålla sällskap... och fråga om han vill ha avlösning *samtidigt som jag tar mig för pannan, ser lidande ut och suckar... så kanske jag slipper*


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0