Utmanad

Jag blev utmanad av Sandra

TRE NAMN DU GÅR UNDER
♥ Jessica
♥ Mamma
♥ Älskling

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
♥ Att det händer något utom min kontroll med barnen & älsklingen (sjukdom, kidnappning, olyckor osv.)
♥ Att spola på toan när man åker flyg eller tåg (sitter kvar sedan barnsben - trodde man skulle sugas ut)
♥ Oväntade ljud (tex råttor i väggen, rådjur i en mörk skog, gömt fyllo i en buske, brandlarm)

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
♥ Svart
♥ Tröja (gärna fleece, fryser så lätt)
♥Jeans

TRE SANNINGAR
♥ Jag gillar inte att frysa
♥ Jag har tre barn
♥ Jag har ätit frukost med Dennis Rodman

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
♥ Ny kamera
♥ 4 extra timmar per dygn
♥ En weekend i Stockholm med älsklingen på "vårt hotell"

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
Rijo
Mathilda
Annsingen

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0