Vad händer? Jo, tänder....

Natalie mår bättre nu... feberfri i morse när hon vaknade, men nu är det uppe på 38.3... Det är mer fart i ungen i allafall, så det går helt klart åt rätt håll...

Hon "firar" detta genom att dra ut en tand! :-)

.. och jag fick samtal från "Tandis" idag.... och tid för undersökning I MORGON kl 8.40...  Jag har inget mot att gå till tandläkaren.. om det inte vore så förbannat dyrt! Enbart undersökning kan kosta 795 kronor fick jag veta... tur att jag inte behöver springa där ofta!

Kommentarer
Postat av: Ritha

hihi! Får hon feber när tänderna kommer som på bäbisarna. haha. *ler stort*

2008-04-12 @ 22:28:25
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0