Ibland glömmer jag...

Ibland glömmer jag. Älsklingen skulle säga att det är mer än regel än undantag att jag glömmer - allafall vart jag lagt grejjer! Men jag undrar ju alltid varför jag ska komma ihåg allt - det gör han så bra åt mig! :-)

Igår kväll lånade jag hans jacka och cyklade ut ett ärende. När jag kom hem lade jag mina nycklar i hans ficka.

I morse drog han till jobbet innan jag hunnit vakna till.

Lite senare talas vi vid på telefon och följande dialog utspelar sig:

- God morgon älskling, sade älsklingen.
- God morgon nyckeltjuven, sade jag.
- Va? Jag har inte tagit din nyckel.
- Nähä, vad gör den i din jackficka då?
- Jaha, lade du den där igår... kanske man får skylla sig själv då rå?
- Kanske.... Men jag vet iallafall vart den är!!!
- Ja, det är ju förvisso ett steg framåt. :-D

Kommentarer
Postat av: Marie

Idag är det 080808! Nu undrar jag vad du gjorde 8 minuter över 8 denna morgon?

Skriv i mitt kommentarsfält så gör jag ett inlägg om vad ni bloggare haft för er med länk till din blogg om du lämnar url!

Som en kul grej!



www.mumari.se/2008/august/vad-gjorde-du-kl-0808.aspx

2008-08-08 @ 09:21:09
URL: http://mumari.se
Postat av: Camilla

Hej !

gissar att det var det sista snedstrecket som inte kommit med, pröva nu då.

/Camilla

2008-08-09 @ 12:59:30
URL: http://husbysjutolfts.blogspot.se/
Postat av: monica

Määääähhh hur kan han åka hemifrån utan att kolla fickorna???

;)

2008-08-09 @ 14:25:16
URL: http://villmanintesavillmainte

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0