Varmare väder

SUCK!

Här välkomnar jag det aningens kyligare vädret och småler över det faktum att jag minsann kan tvätta, stryka och packa undan alla shorts och capribyxor redan nu inför resan.

Och vad möts jag av när jag slår upp Aftonbladets hemsida idag?

" Håll ut - snart kommer solen. På onsdag kommer sommaren tillbaka igen. Varmt på många platser i helgen. SMHI: Det kan bli 23-24 grader."

Grattis till alla som inte ska paniktvätta, panikstryka och panikpacka sista natten innan flyget avgår. ;-)

Och jag antar att jag inte får så mycket medhåll från er andra om att kyla bara är bra i dagsläget. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk lite på oss som får stanna i kyliga Sverige medans vissa får vara "over there"

suckar hon avundsjukt...

2008-08-11 @ 13:06:20
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: monica

näääää jag vill inte ha mera sol jag vill ha höööööööst;)

Kram

2008-08-11 @ 13:41:28
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag kan faktiskt hålla med. Jag med ska ju packa. gud så skönt deta ska bli.. Längtar till solen,värmen o havet.

2008-08-11 @ 17:07:20

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0