Alla getter hemma?

Kommer just från vårdcentralen.

Vi är inte sjuka. Jag och Joline alltså.

Eller typ, inte så sjuka så att vi behöver meducinius.

Och det känns väl skönt. Typ.

Men jag är faktiskt inte ett dugg mindre snorig för det, har inte ett dugg bättre röst för det och huvudet bankar inte alls mindre för det.

Så nu är det ju bara att försöka sig på de sista julförberedelserna trots motgångar.

Bestämde mig för att åka ut och köpa sirap och mandel för ytterligare en omgång knäck.

Lastade in julklapparna i bilen och åkte bort med dom till mamma och pappa, för att ha det gjort när jag ändå var ute och for.

Och när jag kom hem hade jag glömt att handla!!!

Halsen är det tydligen inga fel på, men minnet har fått sig en rejäl förkylning om du frågar mig!

Kommentarer
Postat av: Rijo

Men usch då! Tror du det blir nåt nyår? Ja, nyår blir det juh förståss, men för oss alla???

Joline är förkyld hon mä....

2008-12-23 @ 11:19:44
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har ju iallafall en förkylning att skylla på... Vet inte vad jag ska hitta på för ursäkt till att jag fick åka till en affär TVÅ gånger...

2008-12-23 @ 11:38:44
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0