Bääd plänning

Ibland skiter det sig. Det man har tänkt alltså. Och det har det gjort nu.

Jag hade planerat vad vi ska äta fram till jul.

Det skulle vara tacos, julkorv, lax och gröt & skinksmörgås.

Sen kom sjukdommar och elände ivägen.

Maten fick lixom flyttas fram ...

Och det går väl an. Om det hade varit för att "bäst-före-datum" på livsmedlen oxå hade flyttats fram. Men det har det ju inte!

Så idag står jag och steker köttfärs till tacos.

Kokar julkorv.

Och har skinkan i ugnen.

Och ändå har jag funderingen, vad tusan ska vi äta idag?

Kommentarer
Postat av: Rijo

Hur ska du kunna börja jobba?? Du har väl sagt upp dig iof... Ditt nya yrke verkar ju vara hemmafru, hihi.

2008-12-22 @ 11:06:56
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0