Linderesan

Igår var jag ju till Lindesberg och hälsade på Indra och Sandra.

Gee, så trevligt det var. :-)

Vi fick god mat - bakad potatis och kycklingröra.

Självklart betedde jag mig så som man inte ska göra när man träffar nya människor - jag åt för mycket, pratade för mycket och skrattade säkert för högt ;-).... men som sagt, jag hade jättekul.

Deras klimpar var hur söta som helst. Emil var ett riktigt leende charmtroll som var superduktig på att prata. Där insåg jag att Joline låg i lä! Och Wilde..... himmel vilken sötnos. Där kommer Indra att få problem med tjejerna när han växer upp! :-)

Och Lindesberg ligger långt bort. Och utan pappas GPS hade jag aldrig hittat. Jag skulle inte hitta tillbaka dit idag utan GPS, det är en sak som är säker.

Det var bra nära att jag inte ens hittade MED GPS.... jag tror jag är en av få som lyckats med konstsycket att åka fel fast jag fick fortlöpande direktion att "sväng höger här framme"... både på dit OCH hemvägen!!! :-)

Efter jul kommer tjejerna (och småkillarna) komma hit. Det ska bli kul!!!!

Kommentarer
Postat av: indra

Tack själv...

Jag var väl den som inte var som man skulle vara. Saker flög ju högt och lågt...haha...kramilikram

2008-12-02 @ 15:16:29
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och själv fick jag tunghäfta som vanligt när jag träffar nya människor... men Emil "pratade" desto mer.. Haha... Sen får ni kommma hem till mig också om GPS:en hittar till urskogen..?? :)

2008-12-02 @ 17:19:38
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0