Mamma Mia!

Jag gillar inte att se samma film två gånger. Har jag sett en film kan jag den, typ.

Igår kväll tittde vi på dokumentären om Mamma Mia - the movie som gick på trean. Jag var fruktansvärt skeptisk till filmen, men eftersom vi hade filmen hemma och hade bestämt oss för att se den slog vi på den efter att dokumentären var slut.

Jag som vanligtvis somnar innan huvudrollsinnehavarna hinner lägga ögonen på varandra satt dock hela filmen igenom och bara njöt.

Och grät en skvätt när ena pappan ville gifta sig.

Och när jag sett den en gång..... kollade jag på allt bonusmaterial. Inklusiva halva versionen i sing-back utförande.... Det vill säga att jag kollade på filmen en och en halv gång. Bara igår kväll.

Och i dag.... så har jag och Natalie sett den en gång till.

Behöver väl inte tala om att det är en film jag rekommenderar? ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0