Natt terror

Sedan vi kom fårn USA har Jolines sömn varit allt annat än "som en klocka". Hon har vaknat vid 5 tiden och vägrat somna om annat än på soffan med pappa.

I natt blev det snäppet värre.

Hon vaknade straxt efter midnatt och höll sedan pappa uppe till klockan 2. Först då tröttnade jag rejält och tog över.

Stenhårt körde jag med buffning och ramsande. (Se "sova hela natten-kur" kategorin)

Självklart var vi vakna mest hela morgonsidan, men hon var kvar i sin säng hela tiden, vilket är ett steg åt rätt håll! Och hon lyckades somna om 1½ timme straxt innan de andra barnen skulle upp.

Själv har jag inte sovit alls. Kanske inte kan förvänta sig det heller när jag låg på en lekmatta i bara morgonrock och tryckte.

I natt som kommer hoppas jag att det kommer att bli liiite bättre. För jag vet inte om jag klarar av en dag till med känsla att jag är bakis....

Kommentarer
Postat av: Rijo

Men?!?!? En sån natt -typ- har ju jag mä haft.... Strange... Och vi har bara varit i Örebro några gånger....=)

2008-12-02 @ 17:39:47
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0