Aj aj aj!

Det som inte får hända, har hänt...

Joline har trillat ner för trappen.... hela trappen, 15 trappsteg, rak trapp med en 90 graders böj på slutet...

Det verkar ha gått bra, men hon har 2 runda stora bulor i pannan, och ett 2 cm stort skrapmärke på ryggen... Hade jag ramlat ner för trappen hade jag legat i gipsvagga med 185 brutna ben och 4 blåtiror vid detta laget. Tur att barn är så mjuka i kroppen!

Hur det gick till? Miss i kommunikationen mellan älsklingen och mig... jag gick ner och trodde att de andra skulle komma efter, därför stängde inte jag grinden efter mig.... de andra blev kvar uppe.... och det gick på ett ögonblick!

Kommer jag kunna sova inatt? Enligt vårdcentralen borde vi märkt om hon fått hjärnskakning redan nu, men vi kan hålla lite extra koll på henne i natt *oh, yes, will do!*

Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Ajaj, stackars stackars liten!

Hoppas att ni iallafall får lite sömn inatt...!

2008-02-21 @ 20:48:44
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Ritha

HJÄLP!!! Ojoj! Mitt hjärta gråter. Ta hand om henne nu!! Puss på bulan från mig!!

2008-02-21 @ 22:00:56
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0