barnprogram på tv

Vi fortsätter på barn-nostalgi som jag behöver hjälp med....

Är det NÅGON som sett ett barnprogram om en lite elefant som heter Lilla Blå? Han fick sitt nam lilla blå för han lekte med sin mammas bläckpenna...

Vi talade om barnprogram på jobbet för något år sedan och INGEN hade sett/hört talas om denna serie.... jag är SÄKER på att jag har sett detta *och har jag inte det har jag ett superbra upplägg på ett kul barnprogram ;-)*

Alla på jobbet hade dock någon koppling till "Kalles klätterträd" Vilket kultprogram! *Emma finns bara i fantasin, men hon är fin... tycker Kaaaallllleeee*

Och jag gillade det tecknade programmet om 3 flickor som hette Vera, Ellen och Cecilia *inte heller det var det någon som kände igen... men har jag namnen rätt?*

Kommentarer
Postat av: kikka

svarar på de med L kompis
hahahaha klart att man hajjar att kidsen givetvis vill spela spel men de va ju såå underbart väder då ska man vara ute o leka inte inne o spela spel de kan man göra på regniga dagar
fniss*
den elaka mamman de e jag de*

2008-02-23 @ 15:17:30
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0