Bloggare

Visst lär man känna "sina" bloggare... Man lär sig ganska snabbt att alla är olika... vissa lägger inlägg spritt över dagen, andra lägger bara in något enda på kvällen, en av "mina" är morgonpigg som få... Man ser oftast väldigt snart ett mönster och det är liksom ingen idé att kolla sidan med enbart "kvällsinlägg" under dagen, för det kommer inte upp något nytt ändå *hur gärna man än vill* :-)

En av "de mina" är en hemmamamma (som bara jobbar på måndagar) och som förut lagt upp 20 talet inlägg var dag. Har en redigt arbetad hemsida *med reklam-länkar o dyl* har legat på "mest aktiv-listan" och ser det som en utmaning att hålla sig kvar där, enligt sina inlägg...  För 9 dagar sedan tvärslutade hennes inlägg, bara så där... Och genast börjar jag fundera... vad har hänt?

Är jag helt koko som undrar/funderar?

Kommentarer
Postat av: Annsingen

nä jag är ju för fasen oxe så jag har inte stjärntecknet att skylla på heller!

2008-02-21 @ 14:29:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0