Bootcamp

Jag erkänner.. jag är hopplös... skulle betala räkningar men nu sitter jag här och har förvillat bort mig i bloggarnas outforskade djungel.... *suckar halvdjupt*

Hur som helst så har jag hamnat *fråga mig inte hur* på en sida som får mig att än en gång ställa frågan "Kan man tjäna pengar på precis vad som helst?" men jag har redan svaret.... Det finns i Stockholm och Göteborg en bootcamp för män som vill lära sig att attrahera kvinnor *uhu?* Redigt upplagt med program för en helg:


Program

Programmet är ungefärligt och de exakta tiderna kan variera beroende på önskemål, yttre omständigheter och plats. Du kommer att få information i god tid om exakt vad som gäller för ditt bootcamp.

Fredag: Vi börjar på kvällen runt sex (efter kontorstid) och helgen inleds med tre till fyra timmar teori i seminarieform med övningar. Vi behandlar grunderna till attraktivt beteende, hur man närmar sig och inleder konversationer med kvinnor.

Efter den inledande teorin går vi ut på krogen med konceptet "learn by doing" med hjälp av våra instruktörer. I fält får du kontinuerlig feedback och personlig coachning av din instruktör. För att du ska få ut så mycket som möjligt av träningen har vi max två studenter per instruktör. Kvällen avslutas med en kort debriefing för att befästa kvällens erfarenheter.

Lördag: Dagpasset på lördag präglas av djupgående teori där vi tar upp erfarenheter från fredagkvällen, går in djupare på vad attraktion är och hur det skapas, samt mer specifika och avancerade tekniker. Teoriavsnitten varvas med övningar och exempel för att befästa det vi lär oss. Vi äter tillsammans under kvällen och fortsätter med teoridiskussionerna tills det är dags för utgång som natten innan, denna gång laddade med hela vidden av er lärda kunskap och som vanligt är instruktörerna där för att hjälpa och pusha dig framåt.

Söndag: Vi sammanfattar helgens erfarenheter. Diskussion och teori i seminareform om dating, interaktioner över telefon och hur man tar en interaktion vidare från krogen. Vi diskuterar även framtida utveckling och hur man bör göra för att fortsätta växa. Under söndagen kommer du att ges en djupgående personlig feedback från instruktörerna.

Pengarna tillbaka-garanti som vanligt! Läs mer om den under Vanliga frågor och svar.

Och priset för detta är endast 6000 spänn! WoW! Som sagt, man kan tjäna pengar på allt! *garvar*

Jaha, någon kanske vill veta mer? Läs vidare här... jag skrattade en hel del....


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack snälla för hjälpen va häftigt nu kan jag det med...Solkramar från Maria

2008-02-27 @ 23:16:19
URL: http://marek.bloggagratis.se
Postat av: Annsingen

Morning! Hahahaha ja vilket koncept:))

2008-02-28 @ 05:11:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Tack det var snällt!! Ja jag har alltid tyckt om att grejja och haft inftresse för det..Jag kommer:))

2008-02-28 @ 07:02:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Peter Johansson

Haha ja man kan tjäna pengar på allting verkar det som. Även jag fastnade för the game, men personligen gillar jag Neil Strauss andra böcker mer. En sak frågar jag mig dock.. Hur kommer det sig att dessa raggningsskolor får sån stor medial uppmärksamhet? Nu verkar det ju som sagt även finnas forum om detta.. Vem har inte hört talas om http://www.sweseduction.com tex. och 2010 ska Neil släppa en bok för tjejer.. Kommer raggningskurser för tjejer också då också lr haha?

2008-12-03 @ 12:47:12
URL: http://www.sweseduction.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0