Camping

Det ska bli en sista campingnatt för oss! Det är inte skönt att ligga på madrass på golvet kan jag säga, så jag längtar verkligen in i sovrummet och min mjuka säng!

I helgen ska vi ställa i ordning rummet brevid sovrummet och förvandla det från "klädvårdsrum" som det så fint kallas på planlösningen (fast det är ju i mina ögon en tarm från tvättstugan) till ett rum till Joline. Vi tycker det är lite tidigt att flytta upp henne till övervåningen redan, men eftersom hon behöver sova avskilt får det bli den här lösningen! :-)

Älsklingen gillar upplägget att sova i vardagsrummet dock, då kan han ligga och titta på tv halva kvällen, superpraktiskt enligt honom.. :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0