Det blir aldrig..

... riktigt som man tänkt sig.... eller hur?!?

Igår kväll bestämdes det att älsklingen skulle vara hemma några timmar på morgonen för att jag skulle slippa ta med Joline ut när Jonatan skulle till dagis och för att vi skulle kunna sova liiite längre på morgonen. Älsklingen skulle inte behöva gå upp klockan 5.30 för att hinna till jobbet i tid, och jag skulle kunna ligga lite längre än till 6.30 eftersom han skulle göra Natalie och Jonatan redo för dagis/skola....

Klockan 5.20 kom Jonatan ner... pigg som en nötkärna och ville titta på tv med pappa!

... jag fick ligga till 8 iallafall... DET var skönt! :-)

Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det kan ju bli bra för mig ändå ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0