Popcorn och dricka

I eftermiddag ska det bli bio för tjejerna... De ska se bee movie... De är så pirriga och längtar så, för de ska få gå helt själva, vilket äventyr för en 7 åring.... :-)




Skulle leta på vilka filmer som gick idag som eventuellt skulle passa tjejerna och fick leta halvt ihjäl mig... Letade efter Sagabio, som biografen heter, utan napp.... provade med NYA Sagabio (som det står på skylten).. inget napp... testade med folkets hus, som det ligger i.... inget napp.....

Tillslut, efter lite googlande satt jag och tittade på karlskogabio.nu... men jag kan fortfarande inte förstå logiken i att lägga det där... *punktNU?? vart kom DET från?*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0