Smart idé!

Älsklingen kom på VÄRLDENS bästa idé *som han nu skriker var menat ENBART som skämt, men jag gillade idén skarpt* =D

Jag har ju lagt in utetemperaturen runt husknuten alltid synligt här på bloggen, och jag ojade mig lite för att jag "behöver" kliva ur sängen och gå upp på övervåningen för att kolla om det är varmt eller kallt ute.... *I-lands problem* Då sade älsklingen "om vi skaffar laptop och trådlöst kan du ligga kvar i sängen och ta reda på vad det är för väder ute...

FATTA, vilken underbar tanke! *ler brett* Jag fattar inte varför han himlade så ofantligt med ögonen när han sade det?

Nu sitter han och säger att jag nog hellre vill ha en ordentlig kamera istället för en laptop.... *hum* .. är det min födelsedag snart? För jag KAN ta både och... jag är inte knusslig! =D

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0