Åh, vad trött man blir!

Var nere på banken för en vecka sedan och startade upp ett nytt konto och då behövdes makens påskrift eftersom han ska vara medkontohavare. Fick med mig blankett hem som han skulle skriva på och som sedan behövde återlämnas till banken, men det var inga problem om det tog några dagar. Eftersom jag inte befinner mig nere på stan om jag inte absolut måste händer det inte dagligen att jag är där ... ibland kan det gå veckor mellan besöken....*uups, anade att det skulle ta tid att få blanketten tillbaka*

Hur som helst, igår tog jag en extra sväng ner på stan, gick in till banken och satte in lite pengar samt lämnade den påskrivna blanketten och bad att den skulle lämnas till Lotta, vår "bank-kvinna" Inga problem, sades det och jag spatserade ut från banken glad i hågen och lite stolt över att det faktiskt bara tagit en vecka för blanketten att återvända dit den hör hemma.... :-D

Idag när jag hämtar posten ligger ett brev från vår bank, innehållande en liten handskriven lapp som lyder:

Kvar på banken, Mvh SEB Jan

samt blanketten... underskriven och klar av både mig och min man!
*URGH*

Längst upp i högra hörnet står klart och tydligt, Bankens Ex, t.o.m inringat för att lilla virriga jag skulle veta vilken blankett jag skulle lämna tillbaka....

Funderar på att ringa Jan och säga att han kan komma hit och hämta den *evil laugh*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0