Bada

Föresten, på tal om historien jag lade ut nedan om de 2 pojkarna på nudistsranden kom jag och tänka på en sak som hände för några sommrar sedan... inte på en nudiststrand, men trots det i närheten av vatten.

Vi var och hälsade på bekanta i Oxelösund och skulle ner och låta barnen bada i "sjön", alltså Östersjön. Ungarna var eld och lågor och längtade verkligen ner till vattnet. Jonatan var ganska liten då, men han vågade sig modigt men försiktigt  i och Natalie kastade sig i utan betänkligheter. :-) Det dröjde dock inte många minuter, om ens det, innan Natalie kom upp till strandkanten och såg smått besvärad ut. Jag frågade om hon inte ville bada mer och hon skakade bara på huvudet. Hon drog mig åt sidan och sade, "mamma, jag vill inte bada mer... för det är någon som har kissat i vattnet... det smakar nämligen konstigt"

*HAHAHA*, ingen hade informerat henne om att det var bräckt vatten...

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0