Fertil igen!

Tänka sig, jag har blivit bönhörd! Inte på ett sätt som jag kanske skulle hoppats dessutom förbannar jag faktiskt Guds lilla påhittighet och undrar om han inte är släkt med djävulen iallafall! :-/

Jag var ju, till mångas förtret, mycket lättirriterad igår och det fick sig sin förklaring 5 min innans jag skulle ut i morse på promenad. Jag är fertil igen... har alltså fått tillbaka min mens.*uurgh* Och i och med detta kan jag alltså inte gå och göra cellprov i morgon... yeah, nu har jag en ursäkt att slippa - inte mitt eget påfund, men ändå! ;-)

Mitt i all röra för att komma i ordning för promenad fick jag alltså börja leta mensskydd, något som jag varit utan i nära 1½ år!!! Att jag glömde sminka mig i all hast visade sig senare vara en bagatell, för när vi varit ute och gått i 1 timme insåg jag att jag dessutom glömt att knäppa skärpet till byxorna! Snacka om att ha ammningshjärna... *haha* Ja, Ritha fick sig ett gott skratt.


Kommentarer
Postat av: Ritha

Ja, jädrar i min låda!! Dra mig baklänges.... haha!!

2008-01-14 @ 21:11:13
URL: http://rojo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0