Ful får man vara, men inte dum ;-)

Igår kväll guidades Natalie in i "YouTubes" underbar värld. Snacka om att hon blev salig över det faktum att man både kunde höra musik OCH se på snygga killar som sjöng samtidigt. Att vi hade olika åsikt om tidiga Darins vara-eller-icke-vara på söthetslistan är en annan historia *fniss*

Så fort morgonbestyren, för hennes del, var överstökade lockade YouTube igen och då kom vi på den briljanta idé att kombinera YouTube med rättstavning - ingen dålig kombination för en tjej som håller på att traggla med rättstavningens ädla konst (som hon förövrigt är riktigt duktig på för att bara ha gått en termin i ettan).

Natalie nynnade på en låt och bad mig om hjälp med sångtiteln *ibland var jag hipp och inne och visste precis vilken låt hon syftade på, medans andra gånger var jag totalt bortkollrad* Sen fick hon stava sig till titeln i sökfönstret och stavade hon rätt fick hon belöningen-  att se på videon.... de allra flesta fick hon sökträff på faktiskt! Hon hade jättekul!

När hon nynnade på "Stjärna på himlen" (med Drömhus) ångrade hon sig snabbt när hon fick veta vad den hette och konstaterade kokett att "Den är ju inte så bra i allafall" *som sagt, ful får man vara, men inte dum*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0