Natt=sömn!

Nu  ska vi försöka, riktigt ordentligt, att få Joline att sova natten igenom utan att äta. Det börjar bli både frustrerande och knäckande att inte få sova på natten och mer och mer får mig att inse att det vore att göra Joline en stor tjänst genom att lära henne att sova natten igenom. Det senaste som jag tagit till mig är att hon vid denna ålder faktiskt inte behöver maten på natten längre - dessutom är nattsömnen faktiskt viktig, då ska kroppen totalt vila, och det gör den inte helt om hon äter mat med jämna mellanrum för då måste ju matsmältningsorganen jobba för att smälta maten hon just ätit.

Håll tummarna för att natten kommer att bli genomförbar, och att jag imorgonbitti fortfarande har mina sinnen i ordning och inte är allt för trött! Jag återkommer med uppdatering i morgon....

Vi använder oss av Anna Wahlgrens Sova hela natten-kur, jag hoppas verkligen att vi klarar av att lära hjärtat vad som gäller på nätterna med denna kur... 4 dagar ska det ta om man kurar på rätt sätt!!! *redan trött, men vad gör man inte?*

Kommentarer
Postat av: Ritha

Stort lycka till gumman!!!

2008-01-28 @ 23:15:05
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0