Onödigt vetande....

Hur gammal är du om fem år? 37

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Joline

Vilken är den senaste filmen du sett? Vet ej, det var evigheter sedan jag tittade på film! På bio var det "Heartbreak hotel"

Vem ringde du senast?  Syrran

Vem ringde dig senast? Syrran

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

När såg du senast din mamma? I fredags

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 6

Vilken är din favoritplats? Under täcket i sängen

Vilken plats föredrar du minst? Just nu säger jag nog badhuset, burr så kallt!

Var tror du att du befinner dig om tio år? Oroar mig för vad mina tonåringar gör!

Vad skrämde dig om natten som barn? Kommer inte ihåg att jag var lättskrämd!?!

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Syrran

Hur stor är din säng? 1,50, tror jag

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.

Sover du med eller utan kläder? Trosor

Hur många kuddar har du i sängen? 2 egna, sen har älsklingen 2

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

Är du social? Jupp

Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklad

Tycker du om kaffe? Nä...

Vad dricker du till frukost? Inget, äter fil...

Kan du spela poker? Ja, men jag skulle få storstryk av en 5 åring - har inget pokerfejs!

Tycker du om att mysa/kela? Ja

Är du en beroendemänniska? Ja

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja, men det är och kommer att förbli MIN dag, inte hennes!

Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska , sen att jag läst tyska på högstadiet är inte samma sak som att jag kan det!
Har du någonsin åkt ambulans? ja

Äger du dyrbara smycken? Ja, både till prislapp och till affektionsvärde!

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett påsytt märke på tröjan.

Flirtar du mycket? Nä. behövs inte

Kan du byta olja på bilen? Nej.

Vilken var den senaste boken du läste? Mias systrar

Läser du dagstidningen? Jo på nätet

Prenumerera du på någon veckotidning? Vi föräldrar.

Dansar du i bilen? Dansar aldrig (förutom när jag föder barn)

När var du i kyrkan senast? December 2007, på dop!
Ångrar du något i ditt liv? Att jag lämnade USA (fast jag är glad att jag gjorde det på ett sätt annars hade jag inte haft min familj)
Hur många adresser har du bott på? 7, tror jag
Har du hoppat bungyjump? Ja
Har du kvar blindtarmen?
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? Ja
Bästa semestern? USA


Kommentarer
Postat av: Ritha

Kan jag snatta denna till min blogg?? =)- Det var kul mix ev frågor...

2008-01-14 @ 21:09:40
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Jessica

Hjärtat, allt mitt är ditt... men gubben min vill jag nog att du lämnar i fred *tihi* Ta gärna och kopiera frågorna du, det är bara kul!

2008-01-15 @ 08:26:07

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0