Pendlande humör

Gårdagskvällen var toppen, på många olika sätt... Vi käkade gott och snackade om allt mellan himmel och jord! En hel del allvarligheter, men också sånt som fick oss att dra på smilbanden. :-) Att sitta helt nykter och titta på folk *speciellt yngre (hade de ens uppnått rätt ålder?!?) töser) som redan vid 23-tiden hade fått allt för mycket innanför de där 4 storlekar för små tank-topparna, var stundom rent underhållande och stundom tragiskt! Snälla nån, de känner nog av att de lever idag! :-/

Maten var supergod, det fick bli Chips och salsa till förrätt, Fläskfilé och choronsås med Pommes Chatau till huvudrätt och avslutningsvis vaniljglass med hjortronsylt. MUMS!

Att servicen var urusel, tycker inte att man ska hinna äta upp glassen innan kaffet serveras när man beställt det samtidigt, och att det ska ta 1 ½ timme utan att någon kommer och frågar om man skulle vilja ha något mer att dricka (eller för den delen att äta) är skamligt, eftersom det inte var såååå mycket att göra för personalen... det spelade inte allt för mycket roll ändå....

Inte heller spelade det så där jättemycket roll att de första vi möter på när vi kom in är Faster och hennes gubbe, Farbror, och MAMMA OCH PAPPA! De hade precis satt sig för att äta.... Vi konstaterade ganska krasst att så är det att bo i en småstad, det finns inte allt för många kvalitativa ställen att gå på..... Som tur va blev ljudnivån ganska hög där inne så vi kunde sitta 2 bord bort och snacka utan att mamma hörde allt *garv*

Nä, nu ska jag ta mitt alldeles urusla humör... ja, idag är jag inte att leka med kan jag säga, och göra ett ryck bland ungarnas grejer! Det ser ut som om en bomb slagit ner här uppe... 

When the bitch is not happy, nobody is happy! (så var glada att ni håller er på avstånd... :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0