Simultankapacitet

Igår kväll halvlåg jag framför tv:n med en tallrik glass (2 skopor vanilj + 2 skopor choklad, ihoprört till mjuk konsistens, mums!!!) min bok och samtidigt smålyssnade och gluttade på idrottsgalan. Ja, är man kvinna går det utmärkt att göra fler saker samtidigt.. *flin*

Det bästa på hela galan, av det som jag såg iaf, var Johan "Guden av humor, han har inte en skruv rätt någonstans" Rheborg! Åh vad han är sjukt rolig!

Anja Pärsson, hon passar allt bäst i slalomhjälm, tajt trikå, stora pjäxor och utan smink... det kändes helt fel att se henne uppsminkad och finklädd, som om de hade stylat om henne till något som hon inte trivdes med... Men visst var det gulligt att hon började gråta när pappa Anders fick pris som bästa ledare/tränare! Jösses, jag är mer lättrörd än en Dry Martini! ;-)

Zlatan hade väl en sicken jäka tur oxå.... men jag undrar, vad han har gjort för speciellt detta år? (mer än att få barn och spelat fotboll på samma nivå som föregående år). Jag har väl missat något, fotboll är ju INTE mitt stora fritidsintresse - jag älskar mest att hata den sporten! ;-) Men hur som helst, Grattis ändå Zlatan till de fina utmärkelserna, jag hoppas att du bjuder igen den vänligheten när det är dags för mig att få något stort pris *garv*

Boken är nu utläst, vilken gripande berättelse, precis som de övriga av samma författare! Rekommenderas!

Dags att ringa slambilen - syrran har stopp i avlopp...... inte kul!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0