Fit for fight

Så... nu är vi på benen igen.

Vi var tre som åkte på det - och nu har vi vääääldigt rena sängkläder.

Det är väl det enda bra med att ha spytt ner varenda säng i hela huset.

Några andra saker som jag kom på mellan spyattackerna är:

*  hur f-n klarar man av sånt här när man är ensamstående? *tack älskling, du är bäst!*

* Nästa gång jag drar på mig matförgiftning ska jag se till att ha dragit i mig 2 rödvinsflaskor innan, så att jag "får valuta för spyerna"

* ...och jag ska baske mig inte ha fler barn. För när jag blir gravid så mår jag så här i 3 månader - konstant. Det räckte gott med 24 timmar den här gången!

Tur att man lär sig nått.

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0