Låångpromenad

Idag stack vi iväg på långpromenad i skog och mark. Murstensdalen för att vara exakt. Ungarna älskar att gå där, och det gör vi med :-)

Joline satt i "ryggsäck" för första gången och där trivdes hon superbra. Hon hade full koll på allt som hände och letade ivrigt efter kottar och fåglar.

I min ryggsäck hade vi fika - som vi stannade två gånger och åt av. Supermysigt!

Vi tog långa turen runt idag, vilken är 9 kilometer, och det tog oss 4 timmar runt. Då fick barnen oxå en badpaus =D.





     

(Start och mål var Karlbo)

     

Bilderna är klickbara

Kommentarer
Postat av: Ritha

Åh! Va mysigt!! Själva har vi vandrat i Visby mellan 12 till 20... Undra hur många steg... haha.

2008-07-09 @ 22:35:37
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Monica

vilken utflykt? tror jag hörde Mona prata om att ni skulle gå till Stan fra Bromma, då är du ju i bra form tur inte jag ska med på denna rutt

2008-07-09 @ 22:42:23
Postat av: kikka

fina bilder på en härlig dag *

2008-07-10 @ 06:26:18

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0