Min garderob

Min garderob är just nu underbar!!! :-D

Jag ser allt som finns där inne (inget gömt bakom något annat), det hänger några jackor snyggt och prydligt på klädräcket och jag kan gå in utan att det ramlar grejor på mig.... ja, jag kan tillochmed röra mig därinne och flaxa lite lätt med armbågarna...

Nu ska bara resten av allt skit in, som för tillfället ligger över hela halva övervåningen.

*helvete*

Ibland är det bara att inse att det är dömt att misslyckas. Men jag har lyckats slänga en halv säck med skit som jag inte ens visste om att jag hade där inne.

Kommentarer
Postat av: sandra

När du är klar kan du få komma hit och städa i våra garderober! ;)

2008-07-29 @ 10:33:14
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Evelyn, i hemmet

Neeeej, prata inte om det. Jag måste rensa själv. Bläääää! Och hur ska det gå med de två krabaterna i huset? Snacka om nyfikna!

Kram, kram!

2008-07-29 @ 13:42:56
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0