Rent helvete

Varmaste helgen i mannaminne.

Jupp får humörsvängning som dalar bott.

Detta innebär att jag brukar - vanligtvis- få ett rent hem.

Denna gången känns det som om humördippen kommer att resultera i ett exeptionellt kliniskt rent hem, vilket ju iochförsig är en bra grej eftersom huset ska genomgå en grundlig fejning nästa vecka så att det är ordentligt rent innan vi drar.

Och så kommer jag på att björkarna släpper som allra mest "pollen-frö-kapsel-skit" just nu.

Jo, så nu sitter jag här. Med ett exploderande humör. Och inser att om jag städar nu kommer det iallafall inte synas nästa vecka. (det syns inte ens i morgon)

Dessutom har jag puppsvett. Och det är inte lätt att ha med pingisbollar till puppar. Det är inte lätt med nånting när det är 27 grader i skuggan, innan lunch.

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0