Sand

2 små barn

1 plaskpool

1 sandlåda

värmebölja

Bra recept på hur man lättast förflyttar etttusenkvadratkilosand från ett utomhus-ställe till precis hela huset.

Släpp barnen fria att springa mellan poolen och sandlådan. Barnen kommer själva att en gång varannan minut hitta på en bra anledning att springa in. Detta sker ALLTID precis efter besöket i sandlådan som föregicks av ett dopp i poolen.

Japp, nu har jag har sandstrand inne. Och jag orkar f-n inte bry mig. Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är "Jävlar va gött det är med fem minus och nysnö, hade jag vilja ha sanddyner och superhett hade jag för tusan bosatt mig i Tunisien"

Återkom i december så har jag andra tankar, tro mig!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Ja detta med vädret är intressant...tänk att man aldrig är nöjd.



På hösten gnäller man att det regnar för mycket, på vintern är det för kallt, på våren blåser det för mycket och på sommaren är det för varmt. ;)



Skönt att ni är på benen igen.

2008-07-25 @ 18:53:54
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0