Sånt man slutar älska som vuxen

Du vet att du är vuxen när du faktiskt inte tycker att det är apkul att:

* Klättra upp och ner för trappan... om och om och om igen

* Rycka ur alla soffdynor och lägga dom på golvet

* Doppa händerna i toaletten

* Rycka sönder papper i molikyler

* Äta ovanstående papper

* Öppna varenda skåplucka och dra ut samtligt innehåll

* Utföra stora cirkelformade rörelser mot väggar - gärna med penna i handen

* Få klet på händerna - blomjord, lera bajs - you name it!

* Kasta all mat du föväntas äta på golvet

* Bitas - gärna i lårhöjd, på insidan...där "gäddhänget" sitter.

* Stoppa *ALLT* i munnen

* Klättra upp på något som är nästan lika högt som du - för att sedan balansera....

* Kasta dig handlöst bakåt när du inte riktigt får som du vill.

Jag älskar att vara mamma, men ibland är det lite påfrestande..... ;-)

Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak :) ?

2008-07-22 @ 08:23:00
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: kikka

fasan jessica jag kommer hem till dej så kan vi vara barn en dag ...kasta ut allt från skåpen kleta lite med jord på väggen och golvet

och sen att någon annan städar efter en ..



nää visst är det härligt med kids

det bästa som hänt en

dessa underbara glädje spridare



2008-07-22 @ 08:38:38
Postat av: Monica i falun

hahah forstår vad du menar , jag har varit där , nu är det BIG PROBLEMS istället

:O Kramar, pst fint du packar lite , faktiskt skönt när man vet att dessa småsaker är undangjorda:)

2008-07-22 @ 13:27:20
Postat av: Evelyn, i hemmet

De är lite småtokiga barnen, och ändå klarar de sig alltsom oftast utan skador. Otroligt!

Kram, kram!

2008-07-22 @ 13:52:46
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Jupp

Mingla: Fråga på du! ;-)

2008-07-22 @ 15:17:03
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi...härliga barn :)



Vaddå fiska efter kommentarer..."får jag fråga dig en sak?" HA HA...

2008-07-22 @ 17:36:10
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0