Tankebanor....

Älsklingen har två veckors semseter, sen kallar jobbet en vecka för att sedan ta ytterligare en vecka ledigt.

Det innebär att han ska ha tre veckors semester den kommande månaden.

Tre veckor senare åker vi till USA...och är borta 10 veckor.

Det innebär att han ska jobba 4 veckor de kommande 17 veckorna.

Sen är det 7 veckor kvar av året....

Vilket innebär att älsklingen har sammanlagt 11 veckors arbete kvar att jobba detta år, från juli till januari´s början....

och det känns överkomligt ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

kan jo inte bli bättre ;)

2008-07-08 @ 23:44:09
Postat av: Petra

Japp, det förstår jag.... Försökte med en liten egen uträkning om ledighet kontra arbete, men jag gav upp.... För mycket jobb och för lite tid med barnen och framför allt ingen tid för MIG... Men men, det kommer säger dom som vet, ha ha ha ha säger jag med ett stort smaile...// Ha det bra P

2008-07-09 @ 21:44:31
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: kikka

trött jag blir min blogg vägrar att uppdatera sej....



hur funkar din?

2008-07-09 @ 22:00:40

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0