Wow!

Kolla vad jag hittade hos Sandra. Jag hade INGA som helst problem att läsa texten flytande.

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Gnaksa cloot.

Men shit lixom, snacka om att allt skolarbete med att lära sig stava är helt bortkastat! :-) Det räcker ju att lära sig första och sista bokstaven, typ.


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Haha, jaa.. Det där stämmer faktiskt :) No problems!

2008-07-22 @ 20:17:08
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Indra

Nej det är rättså coolt det där. Det är så där jag läser när jag har gjort mina inlägg..tycker alltid att det står rätt men sen när jag har publicerat dem så ser jag att jag har missat en massa bokstäver...kan ju också bero på att jag knappar för fort...

Jaha du kände igen Aaliyah, helt otroligt, det var ju typ 6-8 år sedan....

2008-07-22 @ 23:23:01
URL: http://gobisen.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0