AArgh!

Ibland blir jag bara så trött och arg och trött... speciellt när jag är trött, för då blir jag lätt arg.....

Just nu är jag rätt så arg...

Jag har verkligen I-lands problem som jag blir arg på, och det retar upp mig... speciellt när jag är trött.

Jag kan bli arg på andras barn, på att jag inte har handlat hem något gott att dricka när jag är törstig, på att andra har det så problemfritt, att man talar först och tänker sen... Jag kan gå helt i taket för att någon annan tar credit för min ide´, att någon skrattar åt mitt skämt och sedan använder det som sitt eget.... Jag blir fruktansvärt arg på att andra går bakom ryggen på mig, och på oförmågan att tänka på omgivningen. Jag blir klockrent vrålförbannad på försäkringskassan och deras stelbenthet, speciellt när de "måste tänka inside the box" hela tiden.... Folk som säger en sak och sedan inte fullföljer.....

När jag är trött blir jag lätt arg.

Nu är det dags för sängen.


Kommentarer
Postat av: Indra

Jag känner igen mig i det du skriver i detta inlägg.

Jag var in tidigare på din sida och kollade om du lagt ut något tisdagstema, men icke sa nicke...men nu hade du det...gulligt!

PS. Jag gillar alla sorters te, men "fuktsmak" har jag aldrig testat haha....kramilikram

2008-06-10 @ 21:14:39
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: kikka

på hugget ,, lika bäst att du lägger dej L

2008-06-10 @ 21:25:51
Postat av: Mina

natti-natti vi hörs imorgon :)

2008-06-10 @ 21:40:47
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Mina

de e väl klart, vi fixar in er me ;) visst ser d underbart ut! Det är första gången vi bokar hus så här.

2008-06-10 @ 21:51:43
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0