Allvetare

- Mamma, vad är allra allra farligast?

- Mamma, varför gräver dom ner rör där?

- Mamma, hur många bor där det bor mest folk?

- Mamma, vad är allra allra snabbast?

- Mamma, hur många tänder har en orm?

- Mamma, vilken orm kan simma snabbast i vatten?

Funderar man på hur många gånger på en dag jag säger "Vet inte" till min 4½ åring inser man att jag faktiskt inte kan mycket... alls!


En gång svarade Jonatan mig att "det kan jag ta reda på när jag blir stor och berätta för dig mamma"! Han är så omtänksam min lilla man! =D

Kommentarer
Postat av: Mina3

vad gullig ha e'

tack för middagtipset! jag föll för McDonalds hahaha, kom på att de skulle vara invigning av nya lekparken här hos oss med grillning så vi gick dit och käkade hamburgare.

2008-06-12 @ 21:08:18
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: M

Hej! Tack för din jättefina kommentar! Och jag kunde inte hålla mig...nytt namn, nytt allt..Välkommen!

2008-06-12 @ 22:01:29
URL: http://www.inteutanmig.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0