Badkrukor? NÄÄÄ!

Dagen idag har ju inte bara varit fylld av djur... även fast mycket av den varan fanns att tillgå ;-) Joline har lekt under ett parasoll på stranden och haft det supertrevligt.... men att krypa med bara ben det var otäckt så hon har hittat sin egen krypstil idag - med skor på händerna, som alltid! Det är verkligen en favorit!


     

Jag har oxå badat! :-) Jag vet, halsflussen har knappt försvunnit bakom husknuten innan jag hoppade i, men det var så fruktansvärt varmt på land och skönt i vattnet (och ungarna skulle inte få tillfälle att kalla mig badkruka, så vad tusan... jag smög i så inte flussen skulle höra och komma tillbaka).... Den stora pricken mitt i bilden är INTE en valross, It´s me!





När vi kom hem fortsatte Joline att krypa på sitt alldels egna sätt, och det var ju faktiskt bra, för det gick undan på asfalten, vill jag lova! :-)










Kommentarer
Postat av: Mina3

härliga bilder! Verkar som ni har haft en skön helg :)

vilken häftig krypstil Joline har ;) hon skulle kunna visa min Viktor hur man gör, han lyckas bara åla sig bakåt och blir riktigt arg när han inte kommer dit han vill.

Vi har grillat, solat och gått på liten upptäcksfärd här på tomten. Hittade något intressant kan jag säga...ska skriva lite om det nu!

KRAM

2008-06-01 @ 21:52:58
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0