Barnen växer!

Kära nån, vad barnen växer.....

Har just avslutat titta på en film på barnen inspelad mellan augusti 2006 och juni 2007! Jösses vad de har växt.... :-) Man blir ju alldeles till sig av att se framstegen som barnen gjort på bara 2 år.

I augusti -06 hade Jonatan, då nästan 3 år, fått sin första cykel, med stödhjul, och han var så himla duktig! I slutet på filmen tog vi av stödhjulen och han cyklade själv!!! :-)

Natalie tappade sin tredje tand på filmen... man kunde se hur rädd hon var inför att tappa den... den satt ap-löst, men ändå tog det ytterligare en månad innan den släppte.... för någon vecka sedan ryckte hon själv ut en tand som satt mer eller mindre fast!

Som sagt, barnen bara växer, i raketfart.... själv är jag lika ung nu som jag var då! :-)

Kommentarer
Postat av: Mina3

hehe, samma här, hur ung som helst!

Natalija har vuxit 4 cm på 4 månader!

2008-06-12 @ 21:18:09
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0