Beställning

Jag har lagt en beställning på presenter till USA-brudarna hos Ritha... hon ska få göra halsband, armband och silverhjärtan att hänga som dekoration i fönstren! Hur smidigt som helst att ta med, tar ju nästan ingen plats och de blir "one of a kind"!

Vad killarna ska få har jag ingen aning om... det handlar om ett par vuxna män, en gammal gubbe och två pojkar - en på 6 och en på 14... Förslag? Vill gärna att det ska vara något som är svensk-kopplat på ett eller annat sätt....

Sill, lakrits, glögg och kaviar går fet-bort.... De undrar redan vad vi har för idiotisk matkultur i Sverige! :-)

Handukar i Linne från Klässbol, snapsar från systemet, glas från Orrefors och dalahästar har de redan fått..... och mängder med choklad... men det får bli denna gången med, för det gillar dom..... och Ahlgrens bilar!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vet du, hur jävligt det än låter så går alltid vikingar och dalahästar hem. Unikt kallar dom det för, bad taste kallar jag det för.

2008-06-27 @ 10:04:18
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Evelyn, i hemmet

Men vilka frågor du ställer.. Nu bor jag ju inte i Sverige, så jag kan väl skylla på det och låtsas att jag skulle ha haft ett svar annars? ;) SOm om Åland och Sverige skulle skilja sig så mycket... harkel..

Kram, kram!

2008-06-27 @ 13:59:27
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0