Centerglass

Det hypas så om den nya glassen, Centerglass....

Alla köper, alla äter, alla njuter och alla vill bara ha mer..... Man fixar tillochmed egen personlig date med glassgubben för att komma över glassarna..... För tvi vale om glassbilen kommer på den vanliga rutten och de redan är slut!!! :-/

Så jag gör som alla andra.... springer ut och köper centerglass. En kartong, fast jag funderade på att ta två.....

Och så sätter jag mig för att äta... så där mysigt i soffan, det är lugnt, alla barn sover......

Och vad händer?

SOCKERCHOCK! *gahh*

Sliskigare, sötare, mäktigare glass får man leta efter!

Så toppen... älsklingen som försöker loosa ett par kilo innan augusti får äta upp halva glassen och tillstånd att äta ytterligare 7 som ligger i frysen....

Kanske borde tänkt på det tidigare - att jag inte är superförtjust i glass alltså...... men man kanske ändrat sig. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...eftersom inte glassbilen kommer hem till oss så bestämde jag en date med glassgubben hemma hos mamma idag :) Jag hade väldigt höga förväntningar på centerglassen eftersom "vanliga" center är mitt absoluta favorit godis. Jag blev faktiskt lite besviken...men dom går nog ner ändå :)

2008-06-30 @ 22:14:06
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Evelyn, i hemmet

Jag har då aldrig hört talas om den!

Tacka vet jag lakritsglass :D

Kram, kram!

2008-06-30 @ 22:45:25
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Monica

jag tror definitiv jag skulle gilla den , jag hadde kollat av med HG när den skulle komma hit jag glömde den i fredags arg

2008-07-01 @ 00:09:18
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Ritha

Haha!! Jag sa ju att den var söt. Tur att den inte var lika stor som en Dajmglass eller så. Då hade jag f*n dött! =)

Fast, storleken har ju inte betydelse, säger dom som vet....

2008-07-01 @ 08:16:40
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0