Duktiga Jonatan!

Min stora kille sväljer piller som om han inte gjort något annat! Han är SUPERDUKTIG!!! Det var verkligen inga problem och jag är bara hur glad som helst!

Inte för att jag skulle hålla inne med medicin till barnen, men jag är ytterst glad för att han klarar av att ta denna medicin som han fick nu, annars hade jag nog behövt ta ett telefonlån! *huga* De 60 tabletter jag hämtade ut idag kostade 184 kronor och räcker i 10 dagar.... Skulle han inte klara av att svälja tabletter skulle vi behöve byta till flytande, och då kostar en flaska 216 kronor.... och med hans kroppsvikt skulle han behöva 2 flaskor! Det kostar att ligga på topp! :-/

Hur som helst, han är jätteduktig. Och jag har varit till affären och handlat Proviva shots, vanlig proviva och fil med dofilus och någon annan outtalbar bakterie (ja, nu var de framme igen de där vetenskapsmännen med sina knövliga namn) Hoppas att magen står pall mot medicinen!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0