Koll på grannarna, not....

Var hos syrran och klippte gräset vid det hus hon nu sålt och flyttat från... sammanlagt bodde hon där i 3 år...

...och kan tillägga att min syster och jag är varandras motsatser - hon är kort (ja, i förhållande till mig alltså) har mörkbrunt lockigt hår... Själv är jag ljus och spikrak i håret....

När jag klippt gräset färdigt hojtade jag "Hej" till grannen som klev fram till häcken och sade:

- Jaha, har NI flyttat nu... såg att det var tomt där inne! *tänkte att han syftade på att jag hjälpt till att flytta så jag spelade med "Ohja, nu är VI klara"

- Vart bor NI nu då? Svarade då att DOM har flyttat till den och den gatan och hoppades att han skulle fatta att jag inte tillhörde ursprungsfamiljen... men icke....

- Ja, det är bara att NI kommer in på kaffe om ni har vägarna förbi nån dag.....

Bra koll på grannarna? Skulle inte kunna tro det! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar- Jag har testat det, men det biter inte. Men jag har fått utskrivna tabletter, men de fungerar sådär också. Ojdå, jag äter frukost och du lunch :P Men jag sov nog länge än du, det behövs sådana dagar som denna. :)

2008-06-30 @ 12:13:26
URL: http://femtondejuli.blogg.se/
Postat av: Monica

hahaha näää inte mycket du !

skule betyda att man i princip kan göra inbrott och vinka glatt till grannen ;)

2008-06-30 @ 12:24:39
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Evelyn, i hemmet

Hahahaha, men jisses ;)

2008-06-30 @ 12:59:23
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: kikka

hahahahaha

noll koll



jag har tre familjer mitt emot mej dom har super koll på allt ..

fast det är ju heller inte trevligt . man ser hur dom kikar på en ..

2008-06-30 @ 13:13:33

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0