Ledighetsansökan

För ett par månader sedan lämnade vi in ledighetsansökan för Natalie under resan till USA. 

Ansökan ska godkännas av lärare och när det överstiger 2 dagar även rektor. Om ledigheten överstiger 10 dagar ska även någon nämnd ta ett godkännande beslut innan ledighetsansökan godkänns. Vår ansökan har godkänts av läraren, gått vidare till rektorn som i tyckte att den var i längsta laget :-), men godkände den oxå när läraren informerade om att vi planerar att ha veckovis mailkontakt och har sedan gått vidare till nämnden.... där har den fastnat! Har inte hört någonting från dom....

Undrar hur länge de ska ha på sig att bestämma? Och undrar hur de tänker lösa barnomsorg under 2 månader om Natalie inte får följa med oss till USA! ;-)

Om 4 dagar slutar skolan, och det kan ju vara bra att få info innan dess..... kan man tycka!

Kommentarer
Postat av: Mina

Knasigt att ni inte har fått svar än, de kanske väntar på att du ska ringa och skälla på dem?? tack för kramen förresten. Det är mycket bättre med Aleks nu!

2008-06-09 @ 08:04:16
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Ritha

Men jisses! Vad har hänt?? Har ni ont??? Jag menar, om ni ramlat mellan stolarna... =/

2008-06-09 @ 22:19:15
URL: http://rijo.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0